Sistem Pengurusan Bisnes Anda

Klik di sini : http://www.sistempengurusanbisnes.com/hop.php?ref=marinaramlan

Wednesday 3 October 2012

SIMPANLAH EMAS WALAU 1 GRAM :)

Sekarang banyak orang bercakap pasal emas. Pelbagai isu timbul mengenai emas, ada yang pajak gadai, ada skim ar rahnu, pelaburan dan jual beli. Senang cerita macam-macam ada dengan emas.
Tapi secara umumnya yang kita tahu dengan emas ialah benda yang berharga. Betul x?? betul kan..;))

Saya sendiri sebenarnya tidak la ambil kisah dengan emas ni, tapi apabila hendak kahwin si bakal suami hendak beli cincin, baru la saya tahu yang harga emas itu sebenarnya MAHAL. Pada masa itu (tahun lepas 2011) harga emas 1g - RM 162 lebihkurang la, sekarang berapa? haa.... dekat 200 gak la rasanya. Apa akan jadi masa akan datang? Sudah tentu harga nya akan naik lagi.

Oleh yang demikian, belilah emas dan simpanlah untuk hasil yang lumayan di masa akan datang. 
Lihat gambar dibawah, GCP Gold Jewellery, bukan saya punya emas, gambar dari mereka, hee! saya beli baru 2 gram je - RM 446 bersamaan 1gram = RM 223.
Esok lusa berapa pula harganya kita tidak tahu.


Ada yang berminat dengan emas seperti gambar di atas?
 Hubungi saya di talian 013-4034468
Email saya marina_ramlan@yahoo.com

2 comments:

  1. minat2...tp mama awish lom ckup wit lg la nk beli emas ni...

    ReplyDelete
  2. x pe la mama awish.. beli 1gram - 1bulan pun jadi la... baru 2ratus lebih...hee!

    kalo yg brg kemas kena lebih ckt la...& kalo mama awish nak beli x yah jauh2 ye order ngan aunty je okey... ;)

    ReplyDelete